♥♥welcome welcome♥♥

thanks for your visit dear :)
please do enjoy yourself here..

WE ARE HAPPY TO SERVE YOU THE BEST OF OUR FAVORITE COLLECTION.

anyway, don't forget

buka entry dulu dan sila lah komen :)

Saturday, August 21, 2010

random entry

online langsung dari lab kampus nih
sambil2 tunggu media saya kene autoclaves nie jadi kita berpoya poya bersama blog kejap

nway skg dh minggu ke dua kita berpuasa n
saya ni boleh bilang ngn jari je ape kali saya bgn sahur..
haisyhh..mcm ne lah..
tiap kali terjaga msti around 4 am..
budjet nk bgn blk lah kul 5am tp hmpes, last2 terjaga kuk 7 jgk..hadoi..
sudah nye xjaga lgsung..
tp alhamdulillah rasa ringan sikit time puasa ni rsa nye..
t xtimbang lg lah..
harap2 turun lah beberapa gram..hehehe

p/s
kamu semua dah ada baju raya??
aja xde satu pon lagi..
tsk tsk


Thank you for reading this. Don't forget to leave your comment gorgeous!

Tuesday, August 17, 2010

sahur owh sahur


alhamdulillah~
sempat juga aja makan sahur pagi nih..
terkejut dengar alarm roomate..
kuat betul!
bgs la, kalau slow2 confirm xbgn..

nway, bgn buat milo n makan roti kaya je
xde la nk mkn2 nasi segalak ngn aym goreng ke apa en
kat rumah lain cerita lah..
huhu..
sudah rindu kan mak dan adik adik!!
diorg dh beli bju raya dah...
aja??
sehelai pon xde lagi
pakai bju kuliah je la raya ni..
tsk tsk

owh, sekarang dah pukul 5.56am
baru je lepas azan kat terengganu ni
so, nak masuk solat subuh dulu ye..

pee/ass

satu
dah makin terasa bahang jadi budak final year
FYP dah strt running!

dua
mak dah ade label sendiri
'MAK NENG'
so kalau kuih2 dia tu ade lah label2 ni
wah! gembira!!
lagi lah terasa nk blk rumah cpt..
nk tolong mak buat kuih!

tiga
mau beli kain pasang
buat baju kuliah
3 pasang dah koyak sb kene makan sterika baru
aisyh~

empat
miss my dearie like crazy!
muah!

dah!
byk lah pesanan penaja plk

till end
bye


Thank you for reading this. Don't forget to leave your comment gorgeous!

Wednesday, August 11, 2010

jom berbuka!

sekarang dah 7.10pm
first day puasa
org pon dah strt mengaji dah

jadi teruja nk
siap siap makanan
nak baca doa buka puasa
seronok seronok!

nway, arini makan nasi ayam
ade koktail lagi!
yihuu!!

eh, dah dah..
t update lg ye

till then
tata

Thank you for reading this. Don't forget to leave your comment gorgeous!

quick update

owh! lama gile lah belog saya ni berabuk!
macam sarang kelawar dah.
ini semua kerana saya sibuk siapkan proposal fyp..
puhh~~
penat!!

nway, byk benda nk cerita tp ni tgh kelas
tp keyboard ni keletak keletuk kuat sgt
bising!
jd xleh nk taip pnjg..

nah, nk bg hilang rindu kat kamu semua!
gmbr latest saya

till then!
bubbye

Thank you for reading this. Don't forget to leave your comment gorgeous!