PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
♥♥welcome welcome♥♥

thanks for your visit dear :)
please do enjoy yourself here..

WE ARE HAPPY TO SERVE YOU THE BEST OF OUR FAVORITE COLLECTION.

anyway, don't forget

buka entry dulu dan sila lah komen :)

Sunday, November 7, 2010

makan kat TGI Friday ni mmg buat saya happy syg!

setelah bermastautin hmpir banyak hari kat penang ni
maka byk la aktiviti2 dunia yg kami buat

kami tu merujuk kepada siapa??
ehehe
yang utama cik abang lah!
yang lain lain dalah kawan kawan tercinta = zie, zaza, syamiroh, ikin and hanis

mula mula kita n cik abg pergi ke pulau..
pulau ape?? pulau pinang je..tp g area pulau..
wah! ini mmg seronok!
jalan jalan ke queensbay

mula mula ingat mau makan mcD sahaja
tetiba je tekak mengidam nk makan mcD
den bila dh jalan jalan
sekali ternampak ini
TGI friday!

bila cik abg pon mau try
kita pon ape lg..
follow je lah kan kan??
maka kami makan dengan gembira di TGI friday
meh tgk menu ye :)


ini saya makan
pasta with cheeze and a piece of grilled chicken

ini cik abg makan
sizzling of shrimp, chiken and mash potato

and this is for our dessert

semua ini actually untuk celebrate birthday saya
belated dah pon
nway, thnks syg!

what is next activities??
ha, tunggu next entry ye
penat dh tulis :)


Thank you for reading this. Don't forget to leave your comment gorgeous!

2 comments:

  1. kelihatan sedap disitu..ble ko nk blanje aku? huhuuu

    ReplyDelete
  2. bila nk belanja??
    hohoho..
    zaman studs ni xleh la..
    mahai no!!
    ni pon org belanja aku..
    boleh la merasa :)

    ReplyDelete

PLEASE LEAVE YOUR COMMENT BELOW GORGEOUS!