PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
♥♥welcome welcome♥♥

thanks for your visit dear :)
please do enjoy yourself here..

WE ARE HAPPY TO SERVE YOU THE BEST OF OUR FAVORITE COLLECTION.

anyway, don't forget

buka entry dulu dan sila lah komen :)

Sunday, March 21, 2010

roti canai buat saya kenyang :D


salam readers
**kenyangnya**

malam ni malam settle kan semua report2 yg tertunggak ye..jadi saya nak mengaku kat sini saya mmg ade masalah nak siap kan semua repot2 ni sb virus malas n suka tidor melanda baru2 ni(sblm ni pon mmg mcmni jgk..haih~) dah jadi makin teruk plk..adoi..we need improvement ppl!!!-->hajar,take note oke :) jadi meh nak list kan repot repot saya yg melambak2 nih kat sini

# report aquaculture-fish nutrition
# report aquaculture-live feed
# report aquaculture-fish breeding
# animal cell culture-MTT assay
# animal cell culture-flowcytometer, bioreactor, n fluorescene inverted microscope n insect cell
#post harvest- BERNAS trip

tgk, byk kan?? saya tau saya pemalas dan mmg patut pon gelabah bila report dah bertimbun timbun mcm nih..padan muka!jadi malam ni kene abes kan semua report2 nih biar lah tak tidor malam pon(xmungkin, nk cantik kene cukup tidor-alasan!) semua nih msti siap sblum pergi trip lusa klu x mmg mggu depan lah bru hantar dan confirm markah kene tolak-dah kene tolak dah pon agknya..hmm :(

jadi, nak jadi kan cerita, mlm nih mmg nk spend msa dgn semua repot2 tersayang dengan mkn roti canai dalam bilik je..kirim kat kwn td..jimat masa..n mmg mls nak kua g dinner..mkn roti canai pon kenyang jgk oke..n roti canai kak long tepi shell tu mmg sedap :D jadi, lepas nih nak pergi mandi dan strt buat report..sape2 yg baca entry nih dan ade report tertunggak jgk di saran kan ikut jejak langkah saya selepas ini ye..

p/s baju saya melambak2 atas katil dan xde sape nk lipat..
saya upah sapa yg nak tolong lipat kan dgn belanja roti canai...ade mau?? :P



mode:
teruja nk pergi KL tp xteruja lgsg nk travel siang!!
skg el-nino lah! panas! ;(


sekian saja saya mengarut

terima kasih

bye bye







Thank you for reading this. Don't forget to leave your comment gorgeous!

2 comments:

PLEASE LEAVE YOUR COMMENT BELOW GORGEOUS!