PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
♥♥welcome welcome♥♥

thanks for your visit dear :)
please do enjoy yourself here..

WE ARE HAPPY TO SERVE YOU THE BEST OF OUR FAVORITE COLLECTION.

anyway, don't forget

buka entry dulu dan sila lah komen :)

Wednesday, March 31, 2010

jawab jawab soalan

salam readers
**wink wink**

dapat ni dari nazri..saje je nak jawab..tgk la eh :)

1) siapakah diri anda di rumah?
saya kak long ye..semua panggil saya along..dan mmg lah garang an kalu along..adik adik semua takot..sekali je jeling semua jadi baik..haaa..percaya x???mmg xpercaya an??tp tnya lah adik adik aja t..aip!!jgn nakal!along pukk nnti :/

2) siapakah diri anda di samping rakan?
owwhhoo..saya mmg lah byk mulut..semua benda nak cakap..biar lah mengarut2 pon..n seorg yg kelam kabut..betul x kawan2??hehehe

3) 5 benda yg anda idamkan tp masih belum tercapai
saya mau dapat kan MASTER!!! mesti belajar rajin2 tuk sambung belajar..tp xde duit lah nk smbung..klu dpt tajann mmg saya smbung..doakan saya ye :)

second, kahwin! hahaha!!(galok) ep, perkara wajib tau..hehehe..xtau lah boleh capai benda nih...tunggu grad, dapat kerja bgus2, tggung mak ayah puas2 beli tanah den boleh bercuti dekat venice dulu n beli jam gucci beg LV den baru kawin oke, mmg mengarut..sampai mati pon xkawin klu mcm nih..ade jodoh, samapi seru kita kawin oke :)

third, dslr!!! mmg gile mahu kan camera ni..dgn semua lens yg ada..hahahaha!! niar lah xreti mne nk amik gmba..tp boleh blajar kan??

forth, saya mau ade online bussiness sendiri..tp xtau nk jual ape..hmm..suggestion ppl??

fifth, saya mau kan suzuki swift!!! ade sape2 nak belanja x??

4) siapakah nama pasangan anda
nariman azif abd manaf :P

5) ceritakan 5 perkara yg paling anda suka tentang pasangan anda
satu-suka buat lawak yg saya sorg je gelak..hahaha!
dua-penyabar dan tak gopoh..cool je
tiga-ade spec transformer yg smart, tp dia lg suka pakai lens kaler coklat tu, nk nmpak mcm edward lah konon..hee
empat-suka buat muka comel! rsa mcm nk cubit2 bg tanggal pp dia..(sumpah dh lma xjumpa!rindu!)
lima-he's know what i want :)

6) bila tarikh anda couple
xde tarikh..tau tau dah couple :)

7) apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda
hmmm, xpenah gadoh lah..ade lah sikit merajuk..biasa lah an..

8) lagu tema cinta anda
ape ek?/semua lagu cinta yg ada :)

9)apa perubahan yg ingin anda lihat dari pasangan anda
xde ape2 pon..love him being himself..enuff :)

10) tag 10 rakan yg lain
sape2 nak amik je lah ea..mls nk tag :)

till end
bye bye




Thank you for reading this. Don't forget to leave your comment gorgeous!

No comments:

Post a Comment

PLEASE LEAVE YOUR COMMENT BELOW GORGEOUS!