PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
♥♥welcome welcome♥♥

thanks for your visit dear :)
please do enjoy yourself here..

WE ARE HAPPY TO SERVE YOU THE BEST OF OUR FAVORITE COLLECTION.

anyway, don't forget

buka entry dulu dan sila lah komen :)

Friday, May 21, 2010

PMS buat saya hmmm..

Photography Pictures, Images and Photos

saya bukan manusia sempurna
saya bukan robot yg ada controller
saya juga bukan macam kereta yang boleh di tunda tunda
apa tah lagi mcm play station yang ada joystick boleh ke kiri kanan

saya tak minta hidup mewah
bersederhana adalah yang terbaik
saya tak minta hadir selalu
cukup sekadar perihatin itu
saya tak akan melarang
tapi ingatan biar ttp kukuh

saya tetap manusia mcm kamu semua
yang biasa biasa saja
tahu rasa sedih duka gembira ceria
bukan alien yg tak de perasaan

bukan scanner yg tahu semua

hidup tak selalu indah
cinta tak selalu bahagia
tetapi nikmati setiap hari seadanya

yang saya tau sekarang ni
sabar saya masih ada had nya
sayang saya tetap selamanya
percaya kukuh di hati

saya masih perempuan
ttp suka kan dengan perhatian
ttp mahu kan bukti perbuatan
harap maklum

p/s
hormon tak stabil
PMS


Thank you for reading this. Don't forget to leave your comment gorgeous!

No comments:

Post a Comment

PLEASE LEAVE YOUR COMMENT BELOW GORGEOUS!