PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
♥♥welcome welcome♥♥

thanks for your visit dear :)
please do enjoy yourself here..

WE ARE HAPPY TO SERVE YOU THE BEST OF OUR FAVORITE COLLECTION.

anyway, don't forget

buka entry dulu dan sila lah komen :)

Friday, May 7, 2010

ikan emas gedik gedik atas jalan

fisheye Pictures, Images and Photos
gambar dari kaca mata ikan emas gedik gedik nak turun atas jalan
kene pijak baru tau!

si ikan: woh!menara apa itu??

aja: tatau..Eiffel tower barangkali
dgn konfiden gile
si ikan: owh iye ke?bukan kah ini new york?
aja: byk songeh lah ko ikan! goreng nak?
si ikan: tanak..oke oke, itu Eiffel tower~
tsk tsk

woosh woosh!
salam readers
sekarang belum dua hari sudah tade tahan mau g cc tersayang nih!

jaga lah ko ngah..sampai ati ta mau balik awal..
sian kat aku tiap2 ari kene menapak ke cc nih :(

jadi meh la update sikit sikit ea..
kalau ade kat rumah macam2 mau update
tp sebab g sekejap sekejap jadi update lah ape2 yg terlintas ini
eceh! terlintas ini..apa da~

so, sebelum kita menerus kan perjalanan ke family store
nak beli telur, bawang dan berus gigi
tadi anta adik adik g sekolah agama
sebelum tu tolong mereka2 ini pakai baju dan iron kan segalak
ddk rumah time cuti ni mmg terasa mcm mak org
masak lah
pg kedai beli barang lah
hntr mereka2 pergi sekolah
ajar membaca time malam
ta percaya dgn diri sendiri

kalau angah ada
ni semua kerja dia
kerja aja??
TIDO SAMPAI LEBAM
zzzzzzz..hehehe

tapi sebab dia balik lmbat, semua kerja itu saya yg punya
so, tunggu lah ko ngah
ko balik sila amik balik semua kerja2 itu ye
hehehe
saya mau tido dan berpoya poya bersama broadband
kah kah!

p/s
saya mau pergi perhentian lagi
tsk tsk
saya mau camera sendiri
saya mau handphone baru
saya nak duit dlm bank yg ta penah abes
melampau!





Thank you for reading this. Don't forget to leave your comment gorgeous!

2 comments:

PLEASE LEAVE YOUR COMMENT BELOW GORGEOUS!