PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
♥♥welcome welcome♥♥

thanks for your visit dear :)
please do enjoy yourself here..

WE ARE HAPPY TO SERVE YOU THE BEST OF OUR FAVORITE COLLECTION.

anyway, don't forget

buka entry dulu dan sila lah komen :)

Saturday, April 3, 2010

sabtu tp bosan

salam readers
**woot woot**

hadoi..mmg lah bosan tahap gaban hari nih..banyak kerja tp buntu nak buat yang mana satu..yang pasti nya saya ber online sampai puas dan hanya lah fb, blog serta formspring me lah yg teman dari pagi sampai ke ptg nih..kalau lah ada kete ke motor lama dah saya terbang pergi itu teluk ketapang makan makan celop tepung sampai kenyang dan buncit perot..haiii,tp apakan daya, moto ta de apatah lagi kereta..nak tak nak terperok lah dalam bilik nih makan tido online je keje..saya bosan bosan bosan!!! sapa sapa mau bawak saya jalan jalan dipersila kan eyh..

lagi satu, saya pening dengan report aquaculture mini prject ikan talapia nih..byk betul assumption..tatau nak ikot yg mane..haisyhh...

p/s thnks kepada maheran sb bg saya makan biskut muncees coklat berbijirin yang sedap tu..mmg admire lah sama biskut tu..hehehe

till end
bye bye


Thank you for reading this. Don't forget to leave your comment gorgeous!

No comments:

Post a Comment

PLEASE LEAVE YOUR COMMENT BELOW GORGEOUS!