PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
♥♥welcome welcome♥♥

thanks for your visit dear :)
please do enjoy yourself here..

WE ARE HAPPY TO SERVE YOU THE BEST OF OUR FAVORITE COLLECTION.

anyway, don't forget

buka entry dulu dan sila lah komen :)

Wednesday, April 14, 2010

kesejahteraan hidup di terengganu

salam readers
**whoot whhoot**

wah!! lega!! arini telah siap segala report yg bertambung tu dan yg plg best nya dah hntr! yay!! nway, thnks to nazri sb tolong binding n hantar kan ke prof hafsah..dengan selesai nya report tersebut boleh lah tido puas puas dan ber'online' mcm org gila! yihaa!!
(padahal sblm ni xkira msa pon, molek ade online)

minggu ni mmg tough gile n sgt lah bz sampai nak tido pon ta cukup an..awal awal pagi dah kene bgn nak pg bitara (bitara stand for bintang timur utara-driving school ;p) tuk belajar bawa kereta..kalau dah pergi sana tak sah lah kalau tak ber mastautin seharian an..dari pagi sampai ke petang ddk tercongok tunggu turn..penah lah bawa lppy pg sb xkan lah nk tiap2 kali pon nk tggu n ddk tgk org blajar motor kat litar n pusing pusing byk kali tgh2 panas terik tu smbil berkata
'aisyhh, apa lah bdk tu, pakai topi keledar pon xbetul..hahaha!! tgk! dia jth titi!
(oke jahat)
huh, mmg bosan..dgn kerja melambak n report yg ssh sgt nk buat discussion dia tu maka dgn selamba badak bawa lah lappy sb kat situ ada wireless..mula2 ddk dlm lab comp dia (tmpt org buat latihan tuk test undang undang)

satu je tujuan, cuma nak guna plak sahaja..

n ddk diam diam online n buat keje..mmg best dlm tu..ada ekon! wireless pon laju..xsampai pon bape jam dlm tu dh kene kua sb ada org nk guna bilik tu plk..
wuhuhuhu..sedih!

den keluar guna plak kat kafe, n nk di jadikan cerita mak cik cafe ta bg sb guna nnti duit dia semua abes byr bil elektrik tuk cas lappy saya..
huh!
tape lah mak cik, walaupon mak cik dah byk kali shutdown kan plak tu dr dlm smpai saya terpinga2 npe lptp ni mampus mengejut talkala sdg buat results tomato tu sblm di sound hebat supaya jgn megecas di sini, saya ttp dtg juga bitara n makan nasi ayam mak cik yg mahal tu sampai semua org keje kat kafe tu dh aim saya lah kan mak cik kan..
msti mk cik suka an :D
biarlah pon saya kene buat balik result tomato tu berkali kali pon an?
huh!! tension!!
tp atas berkat kesabaran dtg bitara berkali kali dalam msa seminggu buat saya telah pon abes kan 8 jam waktu belajar wajib dgn cikgu saya dan telah pon QTI (test ala ala jpj dgn bitara)
yay!!
makna nya lepas ni tunggu lesen L matang dan boleh lah saya amik test jpj..harap sgt sblm cuti sem ni dah boleh la dpt lesen P dengan bangga nya! :D


nah tgk lesen L saya
amik guna camera lptp
(lesen L pon mau tunjuk ke?)
kenapa??saya mmg teruja nk tunjuk pon~
sila gelakkan
tgk lah muka saya zaman lepas spm ni ye
sumpah bulat
dia g amik gmbr time tu tuk buat lesen L kali ni
buat penat je amik gmba baru aritu
make up lawa lawa
haisyhh
owh!! mane dia dpt gmb ni?
sb dulu pnh buat L tp burn sudah
tsk tsk

oke stop psl lesen, cite psl makan petang ari ni eyh..
ohoo! arini pg teluk ketapang, tgnu dengan cik hana, kak anum dan serol..owh, mmg gembira!! kenyang bangat seh...malas cite panjang, tgk gmbar ni pon amik kat google je sb org ni pg tmpat sama mkn benda sama cuma xde gmba kami..apakan daya, camera sudah dicuri!!tsk tsk

keropok lekor dan cucur sedap! kami makan sampai xboleh bgn!
biar lah sos dia pedas, kami ttp balun juga! bahaha!

udang celop tepong sedap tapi tak amik pon..
sekadar gmbr..

ini ikan pari dan ikan kembung celop tepong!
mmg terbaik!! saya suka ikan sedap!!
yay!

sotong celop tepong



the menu

jadi kami makan sambil gelak gelak dan aja mcm biasa kalau xbuat kelurusan bendul dan blurr itu bukan saya..hahaha!! den masa otw balik matahari mak ai!! lawa bebenor! boleh terpegun n bwa kete slow slow smpai semua org pn dh que pnjg gile kat belakang an..tp tape pon sb paham semua pon nak tgk matahari cantik tu..huhu

den balik lah kami ke asrama dan aja qada' tido macam hape

p/s
esok ta pg bitara lah!
malas mau praktis moto..
panas membahang sgt!


p/s/s
final dah dekat!!
sila baca buku!


p/s/s/s

saya rindu kan
family
boyfie
sya+izen
camera

yg last tu ta kira mcmne pon sem dpn ttp akan cuba dpt kan satu

till end
bye bye





Thank you for reading this. Don't forget to leave your comment gorgeous!

1 comment:

PLEASE LEAVE YOUR COMMENT BELOW GORGEOUS!