PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
♥♥welcome welcome♥♥

thanks for your visit dear :)
please do enjoy yourself here..

WE ARE HAPPY TO SERVE YOU THE BEST OF OUR FAVORITE COLLECTION.

anyway, don't forget

buka entry dulu dan sila lah komen :)

Saturday, April 3, 2010

saya makan banyak arini-tahniah!

salam readers
**blurpp blurrp**

owh, alhamdulillah..banyak betul rezeki hari ni..mmg makan banyak lah!! hari cuti an..mmg lah keje nya makan dan makan saja..mula mula bangun pagi td tgk tgk dah macam tengah hari an (mmg tghari pon) so siap siap pg lunch terus..sampai kedai kopi ladang amik nasi separuh ayam goreng ulam dan minum air suam(nak cantik kene minum air suam byk byk tau) makan kenyang kenyang kat sna balik online den tido..bgun bgun lapar pulak an..bancuh teh susu den makan beskut tiger susu..mmg nikmat! lepas tu online online mandi mandi siap siap pergi makan malam plk..order nasi goreng kampung plus telur dadar..macam tak agak kan nak makan bayak banyak, tgk tgk xabes..amik nak..balik balik je kak anum dtg bilik bagi burger dari asyraf..owh, birthday dia ari ni..dia belanja semua org makan burger..thnks ceraf..murah rezeki betul hatini..baru je pas makan malam ada plk burger dtg meenjelmaa..nak makan tgh malam nanti lah..tp mmg betul betul dah kenyang sekarang..tatau ada space lagi ke tak..tapi tak pe saya akan usaha kan makan burger itu jugak biarpon perut sudah muncet muncet..hahaha!!

p/s kerja saya memang banyak melambak lambak tapi saya masih nak tules jgk dlm blog nih biar lah semua org cakap "aja!!buat kerja!! ttp blog tuh..grrr" saya cakap"alah, kejap je..hehehe"
mmg ciri org nk kene lepuk kan?? hehehe

p/s/s saya sebenar nya xnak buat references ikut APA style tuh..xreti!! :(





Thank you for reading this. Don't forget to leave your comment gorgeous!

4 comments:

  1. mula2, soklan aku..pernah ke ko mkn cket? ;p
    hurmm...ko mkn tgahari, pastu balik tdo..bangun, mkn pulak? memg amalan yg bagoss..huhu
    nk buat reference ikot APA style, mudah aja dong..dah ade siap da template dye kt microsoft word 2007...ceklaa

    ReplyDelete
  2. saya tade microsoft 2007 lah..guna 2003..zaman lama punya..wawawa..mmg busan gile td smpi xde keje lama2 tido jeh..huuu

    ReplyDelete
  3. baik lah :) nnti ada duit lebih pergi kedai install okes..

    ReplyDelete

PLEASE LEAVE YOUR COMMENT BELOW GORGEOUS!