♥♥welcome welcome♥♥

thanks for your visit dear :)
please do enjoy yourself here..

WE ARE HAPPY TO SERVE YOU THE BEST OF OUR FAVORITE COLLECTION.

anyway, don't forget

buka entry dulu dan sila lah komen :)

Friday, April 29, 2011

final exam terakhir

morning semua!

sekarang ni tgh musim demam final exam..
n as for me pon sama lah..
dah lepas 3 paper..
n ade 2 paper lagi have to go..

n setiap kali exam msti rsa exhausted gile..
tgn rsa mcm cramp pastu penat badan lah, demam xtentu pasal n so forth..
ni lah yg aja rsa skg ni..
sakit tgn menulis..dh tu bila nk tulis pon rsa xnk dh sb bila tulis je dia rsa mcm sengal2 kt urat sarap tgn tu.. (mengada je bunyi nye kan)

nway, esok paper plg ssh dalam semester ni..
advance plant biotech!
nak menghafal semua dr chapter1 sampai chapter akhir mmg mencabar!
harap2 semua dapat jawab n lepas paper ni dgn jaya nya..yeah!!!

dah dah..nk study blk lah!
good luck everyone!

pee/ass
oh!! arini prince william kawen!!
nk g tgk kt astro kul 5 nnti :D

Thank you for reading this. Don't forget to leave your comment gorgeous!

No comments:

Post a Comment

PLEASE LEAVE YOUR COMMENT BELOW GORGEOUS!